i hans närhet vill jag vara.

00.49
vad gör jag här, 
ensam? 
var är han som skulle hålla min hand 
och viska alla ord jag ville höra, 
han som jag skulle få kalla för min? 
 
var är han ikväll, 
hur ser han ut? 
vad säger hans ögon till mig 
när orden har tagit slut? 
och vad svarar mina bruna ögon honom? 
 
jag skulle ljuga om jag säger att jag behöver honom, 
jag står på egna ben 
och jag klarar mig alltid. 
men jag saknar att ha någon nära, 
någon jag kan ge all min oändliga kärlek till 
och som ger mig kärlek tillbaka. 
 
ikväll saknar jag honom lite extra 
och jag kommer sakna honom ännu mer imorgon, 
när jag vaknar upp till ännu en ny dag, 
ensam. 
 
vad gör jag här, 
fortfarande utan honom? 
kommentarer
postat av: C H A R L O T T E

fin fin blogg du har =)

Svar: Tack så mycket! :)
Karolina Håkansson

2013-07-21 @ 19:13:07
url: http://chatra.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

epostadress: (publiceras ej)

url/bloggadress:

kommentar:

trackback