drömfångare.

jag tänker inte kapitulera igen, 
inte ge upp och lägga ner mina vapen. 
jag ska fortsätta kämpa 
för dig och mig 
och för allt jag tror på. 
 
ingen ska få se mig slösa bort mitt liv 
på att hjälplöst lägga mig på marken 
eller släppa taget om mina drömmar. 
 
drömmarna ska aldrig få tyna bort till ingenting. 
jag ska aldrig förminska dem 
och jag tänker aldrig någonsin 
låta någon annan göra det heller. 
 
mina drömmar är mina drömmar 
och en dag ska de bli min verklighet, 
om jag så ska kämpa tills jag dör. 
kommentarer
postat av: johanna

du skriver så himla fint, berör verkligen

Svar: Du förstår inte hur glad jag blir av att höra det, tack snälla!
Karolina Håkansson

2013-07-20 @ 21:45:40
url: http://overklighet.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

epostadress: (publiceras ej)

url/bloggadress:

kommentar:

trackback